Om gisteren de route af te breken en een hytte te nemen was de op een na beste beslissing van deze week (de beste beslissing was om naar Noorwegen te gaan, al heb ik daar gisteren en vanmiddag ook nog even over getwijfeld). Na een ontbijtje met de voorradig etenswaar, en enkele heerlijke kopjes koffie Lees verder …
